Ultimele știri pe scurt


1. Mai am puțin pînă la ora fatidică a săptămînii: miercuri, 15.30. Nu știți ce se întîmplă atunci? Nici eu nu știam pînă săptămîna trecută cînd am citit asta, miercuri, pe la 16.10. Pentru că ratasem momentul magic, aștept astăzi să fug să mă uit în oglindă să văd cît de mai bătrînă par. Dacă n-aveți chef să dați click pe link vă spun eu ce au descoperit cercetătorii britanici (nici nu puteau fi alții!): ”Un studiu al unei companii producătoare de cosmetice arată că femeile arată mai bătrîne în fiecare miercuri la ora 15:30, scrie The Telegraph... Potrivit cercetării, o femeie din zece crede că miercuri este ziua cea mai stresantă a săptămînii, iar joi este ziua în care cele mai multe reprezentante ale sexului frumos fac sex. Ceea ce duce la o stare mult mai bună în ziua de vineri...” Cu alte cuvinte Long Live Friday! (sursa foto)
2. Acum aproape o lună aflasem chestia asta! Între timp au mai trecut ceva zile, în concluzie puteți calcula (dacă aveți chef, eu n-am!), cîte secunde mi-au mai rămas pînă în 22 iulie 2052. Sînt ușor dezamăgită că voi trăi ”decît” 77 de ani. Hmmm... 
Cum am dat de găselnița asta? Pe un site despre fericire, firește...
Later Edit: nu m-am putut abține să nu repet azi introducerea datelor pe site-ul respectiv. Dumnezeul net-ului a fost generos cu mine! Azi zice că voi muri tot în 22 iulie dar cu doi ani mai tîrziu, în 2054... Și mai am aproximativ 1.288.718.860 secunde... and counting!
3. Am dat în boala cumpărăturilor online. Ar trebui să recunosc asta după ce în interval de două luni de zile am apelat la nu mai puțin de 5 site-uri diferite (kurtmann.ro, kdo.ro, elefant.ro, vivre.ro și miniprix.ro). Perioada reducerilor m-a atras prea mult. Cred că mi se trage și de la faptul că de doi ani de zile n-am mai fost în excursiile de shopping rituale! De la primele două magazine online am și primit obiectele comandate și am fost mulțumită de serviciile lor. De la restul aștept încă! Nu vă înșir aici toate obiectele fashion achiziționate, vă spun doar că de pe kdo.ro mi-am cumpărat cartea lui Adi, pe care o citesc cum prind timp, inclusiv pe autobuz și e foarte mișto.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena