Eu, Seinfeld și tumoarea...

De Adi mă leagă anii liceului și mai ales cei ai facultății. L-am admirat și îl admir pentru omul care este și pentru felul în care scrie. Am zis ani la rînd că nu mă tentează deloc vizitatul Americii dar, citind una dintre corespondențele lui din New York am zic că da! Vreau să văd New York-ul ăla scris și văzut prin ochii lui!
Ne-am văzut rar în ultima vreme, chiar foarte rar, atunci cînd am ajuns în București și am reușit să trec prin redacția hotnews. Acum două zile am primit un mail. M-am șocat, m-am întristat, m-am bucurat că a trecut, l-am admirat din nou pentru forța și simplitatea din el:
Dragii mei,

Asa cum unii dintre voi bine stiti, anul trecut a fost unul dintre cei mai dificili/importanti/frumosi din viata mea. A inceput cu una dintre cele mai nefericite vesti pe care le poate primi cineva si s-a terminat cu focuri de artificii si sampanie.

Intreaga epopee medicala pe care am trait-o a devenit acum o carte. "Eu, Seinfeld şi tumoarea. Cum am supravietuit Apocalipsei" este povestea simpla, plina de candoare şi umor, a unui tanar diagnosticat cu tumoare care se lupta sa supravietuiasca nu doar Sfarsitului Lumii, ci si unui sistem medical complet defect.

Daca sunteti curiosi cum am tras lozul medical necastigator si am ajuns, in final, sa spun fericit "Dear brain tumor. Fuck you. I won", puteti sa comandati acum romanul meu de debut.

Versiunea engleza a cartii - "Me, Seinfeld and the Tumor. How I survived the Apocalypse" - e disponibila pe AmazonBarnes&NobleBlack Rose Writing.

Varianta in limba romana a celor 234 de pagini (e mult? e putin?) va putea fi comandata pe kdo.ro in zilele urmatoare, urmand ca in viitorul foarte apropiat sa va anunt si restul distribuitorilor autohtoni si straini.

Mersi pentru atentie si nu uitati vorbele marelui Jerry Seinfeld: "The big advantage of a book is it's very easy to rewind. Close it and you're right back at the beginning."


Adi Novac

Sînt convinsă că va fi una dintre cele mai interesante și emoționante lecturi din ultima vreme! Voi comanda varianta în limba română, prefer să îl citesc în limba în care gîndește deși cu siguranță și varianta în engleză a cărții este la fel de bună! Între timp, varianta engleză mai poate fi găsită și aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena