Copiii spun lucruri...

Nu v-am povestit multe despre Ea, pe numele ei Maia, alintată în fel și chip, surprinzător, nu mă simt deloc vinovată pentru tot regnul animal și uneori vegetal, diminutivat (ce oroare altădată) pe care i-l atribui.
Pentru că memoria nu mă mai ajută foarte mult în ultima vreme, folosesc spațiul de aici pe post de memorie externă. Îmi pare rău în fiecare zi că nu rețin modul sau modurile de a pronunța un cuvînt sau de a fraza. Doar un părinte poate înțelege cît te pot încînta și bucura nimicuri de genul.
Exemple din realitatea recentă:
1. În camera lui Arin, descoperă pe un raft cartea ei puzzle Mica sirenă (primită de la Cosmin și Adela). Adusă aici spre găzduire temporară de către subsemnata, ușor sătulă de separatul celor șase seturi de piese și recompusul de țîșpe mii de ori. La care, exclamă fericită: Mami, hai să CĂRTICIM sirena!
2. După un episod de construit cu seturile Duplo, amîndouă la orizontală, ea cu picioarele în sus, mă pune și pe mine să fac la fel. Profit pentru a iniția niște exerciții de pedalat. După astea, mimez faptul că nu mă mai pot ridica de pe jos și rîde de nu mai poate, mă tot pune să încerc. Mimează și ea, alături de mine, că nu se mai poate ridica. Încep să strig după ajutor, poate vine Arin să ne salveze. Se ridică ea, vine serioasă lîngă mine, îmi ridică capul spunînd în același timp: Deschide capul! Apoi urmează o procedură de "Gîdi gîdi la gît", mă cam zgîrie la faza asta, continuă cu un fel de masaj cardiac aproape profesionist (mă întreb dacă a văzut undeva asta sau i-a venit spontan), la un moment dat nu mai rezist eu, mă ridic în fund. Urmează: Hai să te salvez la păr! "Salvatul la păr" constă în niște neteziri combinate cu palme peste freză și încercări de a-mi prinde părul cu elasticul. În timp ce își vede foarte serioasă de "salvat", povestește la fel de serioasă cum trebuie să mă salveze la păr, că vine lupul la tine... și, vine lupul la tine și mă mănîncă pe mine!
Cred că ar trebui să le notez mai des... sigur o vor amuza și pe ea la vîrsta adultă!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena