Anti-zen

Și mi-am propus după ziua de sîmbătă să fiu zen, să nu mă mai las afectată de ce se întîmplă în jur, să văd doar fluturași și unicorni. Exagerez, era suficient să fiu centrată pe mine și pe spiritul meu. Să trăiesc frumos, în armonie cu mine, cu copiii mei, cu pămîntul ăsta pe care îl călcăm și natura ce ne înconjoară.
Azi este marți. Nu mi-a ieșit. Ieri scoteam fum pentru ce vor să facă cu pădurile, azi m-am enervat din nou. Cum să dai tu, Guvernul României, 20 milioane de euro pentru un Aqua Park în Chinteni (la 15 km de Cluj), cu ale noastre trei luni de vară în cel mai fericit caz și, cel mai important, cu atîtea alte lucruri de care te doare, rectific, nu te doare deloc?! Revin la spitalul oncologic pentru copii, a cărui construcție a demarat, din donații și care are un cost estimat de 8 milioane de euro. Adică, din banii pentru o bălăceală incertă, făceai două spitale și jumătate.
Ce poți face cu 20 milioane de euro în România zilelor noastre? Sigur nu spitale! Aqua Park sau, ceva mai ieftin, din fonduri europene, un giratoriu suspendat. Nu că mă deranjează să donez lunar pentru spital dar îmi vine să le urez tot felul de peste și molime lor și familiilor celor care își aruncă tot banii mei pînă la urmă. Și asta mă deranjează, pentru că nu îmi place să vreau răul nimănui. Lucru tot mai greu astăzi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena