Lucruri care te fac să spui... hmmm!

Oare așa s-ar traduce Things that make you go hmmm...? Asta ca să evit romgleza, nu de alta, dar cîrcotesc aproape zilnic atunci cînd Arin mai strecoară un cuvînt sau mai multe în engleză, deși o mai fac și eu și încerc să evit lucrul ăsta.
Tot legat de Arin, povesteam astăzi la masă, îi spuneam cum m-am supărat pe el vineri. Mi-a luat ceva să îi spun, nu?! Eram în autobuz cu el și cu Maia, el mergea să facă pozele pentru albumul din a 8-a, eu, Maia și căruciorul mergeam să recuperăm mașina de la mecanic. N-a stat lîngă noi de la început, cred că e vîrsta respectivă, atunci cînd i s-a urcat un coleg în autobuz nu ne-a mai băgat în seamă, povestea cu acesta. M-a supărat faptul că nu m-a salutat atunci cînd a coborît, noi trebuia să mai mergem cîteva stații.
Cînd i-am spus asta, a zis că da... am dreptate dar că era cu colegul lui, bla bla... "Și, uite: Andrei a spus că am o mamă frumoasă. Și o soră frumoasă! Asta nu compensează?" Îi spun că nu, rămîne faptul că el nu m-a salutat. 
Dar, totuși, pot să vă mărturisesc că narcisista din mine s-a bucurat de compliment? Și că am stat o vreme să mă gîndesc cu ce eram îmbrăcată vineri? O fi fost tricoul Hello Kitty de vină!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena