Dilema serii

Azi am fost prima oară la bazin după renovarea vestiarelor. Trecând peste faptul că mi-am uitat uscatorul de păr acasă, ce vi se pare suspect la imaginea de mai sus?
Indiciu: bazinul este locul multor cursuri de înot sau antrenamente pentru copii. Incluse în categoria asta si fetițe, se presupune că au si păr lung unele dintre ele.
Oare cum fac să ajungă la prizele alea dacă n-au aparținători la îndemână? Mi le si închipui cocoțate pe bănci, ridicate pe vârfuri...
Data viitoare când merg vă spun cât sunt de accesibile prizele pentru un adult.

Comentarii

  1. Poza aia e reala???
    Chiar s-a facut ceva vizibil la Olimpia? Banii se cheltuiau mereu pe renovari, dar niciodata nu se vedea nimic concret.
    Cat priveste prizele, au fost mereu asa sus - cativa ani la rand uscam parul Mirunei si al lu' Beatrice in vestiarul ala. Poti sa o iei si ca masura de siguranta: fetitele nu prea au ce cauta singure la prize si mici fiind, nu prea sunt singure in vestiar la dezechipare & uscatea parului. ☺

    In continuare insa mie nu-mi vine sa cred ca au putut sa faca ceva decent in ruina aia cu antrenori de calitate, ca pentru conditii nu aveai ce cauta acolo.

    Poate devine in sfarsit decent cu totul, c-ar fi pacat de bazinele alea. Ma bucura enorm, imi da sperante poza asta!

    Pupici ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E reală poza, îmi pare rău că nu am fotografiat și dulăpioarele, sînt foarte frumoase, verzi și, cel puțin deocamdată, impecabile. Posibil să fi fost o sponsorizare, toate sînt etichetate cu Magazinul Meseriașilor. :)
      Daaar... mai e mult pînă departe! În vestiar e cald dar la grupul sanitar și pe hol congelezi. Holul și scările sînt în continuare jalnice, etc.
      Prizele la 1,80 m mi se par ușor exagerate, chiar și pentru un adult de înălțimea mea, văd cînd le voi folosi!
      Oricum, așa cum spui și tu, e un motiv de bucurie că se vede un progres!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena