Splendoare în iarbă...

Nu mai scriu. Nu pot da vina pe timp, poate mi-aș găsi ”un puțin” dar pachetul complet de fotografiat, editat poze (pentru că, de, o postare fără poze ilustrative mi se pare ștearsă), scris textul, e tot mai puțin fezabil.
Așa că, din cînd în cînd, vă mai arăt poze, la astea nu am renunțat, încă reacționez atunci cînd văd ceva interesant cu: ”Pixie! Unde este Pixie!” Nu îmi reușeșc întotdeauna fotografiile, cîteodată evadează subiecții, cum am pățit cu imaginea, rară, cu două ciocănitori aflate simultan în restul de corcoduș din spatele grădinii, cîteodată nu nimeresc o încadrare care să mă mulțumească, îmi tremură mîna sau bate vîntul, chestii de genul!
Îmi place să fotografiez insectele și alte viețuitoare din iarbă, pînă și limaxul ăla arăta într-un fel drăguț pe verdele crud! Deși l-aș fi asasinat fără milă!
Arin i-a găsit pe cei doi, eu fuga după Pixie, astea sînt doar două dintre mai multele fotografii din seria Kamasutra cărăbușească. Cu sau fără al treilea nepoftit în cadru! La un moment dat pînă și Arin se săturase de insistența mea și îmi cerea să îi las în pace, ”să facă niște cărăbuși mai mici!”
Na, asta mi se pare o chestie șmecheră, găsită tot de Arin, un mini-măr răsărit dintr-unul din merele de anul trecut!
Acestea fiind zise/arătate, mă retrag din nou în modul ”silenzio stampa”!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena