Planta din conservă

Nu mai ştiu cum am ajuns acum luni bune pe blogul victorkapra.ro. Cert este că atunci am dat peste un concurs Interstellar - Toshiba, la care se puteau câştiga trei invitaţii duble la film, în Bucureşti şi 10 pachete conţinând obiecte promoţionale, originale Interstellar. Nu m-am lăudat atunci dar am câştigat unul dintre aceste pachete.
După ceva vreme, acum aproape două săptămâni, au ajuns şi la mine obiectele respective. Ele erau aşa: tricou, pix, agendă, magnet de frigider şi plantă în conservă! Împărţite frăţeşte între copiii mei: Radu a luat tricoul, Arin pixul şi agenda, magnetul l-a luat frigiderul! 
Eu m-am ales cu planta în conservă. E prima oară când am parte de asemenea găselniţă: o doză de metal în care se aude ceva zdrăngănind. Potrivit instrucţiunilor, ar trebui să desfac conserva, să pun apă, să o aşez undeva la soare şi să aştept 5 - 15 zile să germineze. Încă n-am făcut lucrul ăsta, tot amân momentul decisiv. Sunt curioasă cu ce mă voi alege din conservă, promit să vă spun şi vouă! Dacă e o plantă carnivoră, nu vă mai spun!

Comentarii

  1. am intrat pe facebook sa vaz tricou cu Interstelar(pe care inca nu l-am vazut, asteapta vremuri mai potrivite) si-am vazut, ioi, ceaune! si sushi, si pe Laura D, super fata
    na', cred ca sunt purtabile cu mandrie chestiile primite :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Apăi Radu poartă deja de săptămîna trecută tricoul cu Interstellar, nu i-am făcut poză, promit să remediez și să fac poză și cu conserva minune.
    Și da, mîncări o mie! Și super Laura! ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena