Beculeţ, stai aprins, beculeţ...

E tîrziu şi mi-e somn şi deabia aşteptam să mă pun în pat după o cină nemaipomenită pregătită de Laura la demonstraţia culinară din Atrium dar nu puteam să nu vă scriu asta, să nu vă fac părtaşi la bucuria mea din momentul ăsta: s-au reaprins becurile de la mine de pe stradă!!! După vreo şase luni, probabil, de beznă! La început am crezut că e o problemă temporară, că s-a ars ceva şi se va repara, a venit campania electorală, a venit turul doi, n-am mai vrut să comentez nimic, chiar dacă nu era prima mea alegere, trebuia să iasă tătucul Sibiului preşedinte, am zis să tac din gură, să nu-mi fac publice toate nemulţumirile legate de felul în care este administrat Sibiul. Şi uite aşa, din amînare în amînare, lunile au trecut, bezna tot beznă, trei case în dreapta mea, vreo trei în stînga mea, îţi băgai degetele în ochi cînd ajungeai acasă! Eram extrem de fericită cînd era lună plină, nu dormeam bine noaptea dar măcar vedeam pe unde umblu!
Sursa foto
În 15 ianuarie am făcut prima sesizare la Primăria Sibiu, am folosit formularul online. Mi-au răspuns relativ rapid, cred că o săptămînă sau două maxim, că au transmis solicitarea mea companiei avizate. Toate bune şi frumoase, nu s-a schimbat nimic! Le-am scris din nou, acum cîteva zile, să le spun că eu tot în întuneric!
Ei bine, după atîta introducere, în seara asta MINUNEA! M-a lovit cînd am coborît din autobuz: "Iubilubi, tu vezi? Avem lumină!!! Nu pot să cred! LUMINĂ!!!" Pentru neştiutori, senzaţia aia că nimereşti gaura cheii din prima, fără lumină de la telefon, fără băgat cheia în lemnul porţii deşi n-ai consumat nimic alcoolic, e nepreţuită!
Vă mai zic o dată: am LUMINĂ pe stradă şi un bec în faţa porţii, APRINS! Văd să deschid poarta, uşa de la intrare, văd ce am în faţa curţii şi în curte! Nu mai stau cu senzaţia aia de frică de ce s-ar putea ascunde în întuneric! Şi ştiu că atunci cînd voi stinge computerul voi putea ajunge la pat fără să mă lovesc de nimic în beznă! 
Noapte bună sau lumină bună vă doresc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena