Mitsubishi Off-Road Day 2014 - Alba Iulia

Nu mă gîndeam să ajung la un eveniment de genul dar uite că s-a întîmplat! Am fost invitați de niște prieteni de-ai lui Bogdan pe dealurile de lîngă Ciugud, Alba Iulia, ziua a fost superbă, parcă nu mai speram să fie soare și cald. La drive-test erau patru modele de Mitsubishi: ASX (testat de Bogdan - a coborît cu un zîmbet mare pe față din el, dacă ne-ar fi permis bugetul, sigur plecam cu un contract în buzunar), OUTLANDER (testat de prietenul lui Bogdan), PAJERO și L200. Pentru mine erau toate niște mașini mari de diferite culori, una aș ști să o deosebesc pentru că avea platformă în spate. În fiecare mașină era cîte un pilot de curse alături de șoferii amatori, îi ajuta în punctele-cheie de pe traseu.
Pentru că nu mă pricep, nu vă pot vorbi despre performanțele tehnice ale mașinilor de teren Mitsubishi. Eu vă pot spune, din postura amatorului perfect, că am fost impresionată de cum se comportau mașinile respective prin toate șanțurile, gropile și coclaurii de pe traseele stabilite de către organizatori. 
În afara evenimentului, pe dealurile de lîngă, tot off-road
Aproape de punctul de start era un șanț prin care mașina trecea spectaculos, cu o roată în aer! Eu mă uitam ușor speriată, mă așteptam la o bubuitură, ceva, în momentul revenirii pe toate patru dar nu am avut parte de așa ceva: mașina revenea atît de frumos, ușor, suspensiile își făceau de minune treaba, la ieșirea din șanț iar ajungea pe trei roți și după... vitejește la deal! Mai jos aveți și un scurt filmuleț cu porțiunea despre care vorbeam.
Organizarea mi s-a părut perfectă, oamenii super amabili, am avut cafea și băuturi răcoritoare la discreție, ne-au pregătit și carne la grătar, foarte bună, parcă regret că nu am gustat și din ceaunul și tortul ce urmau.
Pentru că nu am avut curajul să mă urc în vreuna dintre mașini, nici ca șofer, nici ca pasager, mi-am ocupat timpul cu încercări fotografice. Constat, din păcate, că nu am stofă de fotograf de bolizi! Am făcut o selecție foto pentru a vă arăta cîte ceva din ce s-a întîmplat ieri. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena