Albastră cu pasăre măiastră...

 ... este farfuria ce s-a alăturat colecției mele, începînd de duminica asta. Vine din Baia Mare și n-am putut rezista să nu o iau acasă. Acum vreau doar să aflu cărui meșter Bledea îi aparține, era o tanti la stand, poate Doina Bledea...
Mă gîndeam că voi rata anul acesta Tîrgul Olarilor. Mă bucur că am calculat greșit și am reușit să ajung chiar dacă doar duminică seara. Bineînțeles că alături de ceramica de calitate era plin și de tot soiul de ciudățenii, cred că alea aveau și succes mai mare, se umpluse orașul de oameni cu jordițe metalice cu niște floricele artificiale fixate pe ele.
Asta nu contează, să nu discutăm gusturile fiecăruia, eu rămîn la fel de încîntată de achiziția mea!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena