Biciclete Cochete 2014

Pregătiri cu o seară înainte - improvizat fustă roşie
În ciuda faptului că în ultima vreme pedalez destul de rar şi pe distanţe scurte, nu înseamnă că am renunţat la pasiunea pentru mersul pe două roţi, iar dacă asta vine la pachet cu o temă şi cu o acţiune colectivă, cu atît mai bine!
Iniţial s-a numit Skirt Bike, a fost frumos şi plin de entuziasm şi culoare şi în 2012, şi în 2013. Anul acesta, a fost Biciclete Cochete, un titlu inspirat, în ciuda vremii schimbătoare şi ploioase, doamnele şi domnişoarele participante au venit extrem de cochete. Ioana Simen şi Diana Ribana au făcut o treabă foarte bună cu organizarea, am avut de toate: baloane, dulciuri, limonadă, flori şi tot felul de surprize din partea sponsorilor!
Culoarea aleasă a fost roşul, căpşunii mei din grădină cred că s-au încadrat perfect. În coşuleţul ataşat pe o structură rapid meşterită de iubilubi, şi-au găsit locul o mică poşetă şi ibricul cu bujori, gura-leului şi deja pomeniţii căpşuni.
Toată lumea a respectat codul, inclusiv "aparţinătorii"
Am avut numărul 406, s-au sărit nişte numere,
dar tot am fost peste 300

Nu m-am hotărît încă la cine va merge premiul personal pentru cel mai frumos zîmbet surprins de Pixie: cel de sus, al unei domnişoare pe care o vedeam prima oară, sau cel de jos, al Violetei, pe care am cunoscut-o anul trecut, cu aceeaşi ocazie.
Pentru pozele cu mine trebuie să mulţumesc Laly Photography iar pentru cea alb-negru, lui Bogdan Duminciuc. Fotografii multe şi frumoase găsiţi aici. Eu mă gîndesc deja la anul viitor, la fel şi Radu, care mă întreba, aproape de încheierea traseului de anul acesta, "dacă mergem şi la anul?!"

Am cîştigat şi un premiu, pentru fotografia cu care îmi ilustram
pregătirile pentru eveniment, adică prin "cura de căpşuni", un tricou
roşu cu BIKE EAT SLEEP REPEAT! Deabia aştept să îl port!

Eu şi juniorii, costumaţi şi ei "cochet"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena