Cafeaua mea de dimineaţă

Nu am apucat să vă spun că am primit un cadou din partea celor de la Julius Meinl pentru că le-am şi v-am arătat cum am plătit cafeaua cu poezie. Vineri a sosit micul colet cu două căni personalizate, numai bune pentru cafeaua cu lapte de dimineaţă, pentru iubilubi şi pentru mine.
Nefiind un consumator recent al respectivei cafele, am putut să asortez cănile cu cutia mai veche (recunosc că păstrez în ea zahărul brun, cafeaua este în altă cutie de metal). Oricum, mi se pare că arată foarte bine, mai ales Maurul Meinl (creat de designerul Joseph Binder), despre care datele istorice spun că a devenit imaginea mărcii de cafea în 1924 iar apoi a întregii companii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena