Galben - Albastru

A fost o vreme în care combinaţia albastru-galben mi se părea tot ce poate fi mai minunat. Mărturie stau pereţii şi pardoseala bucătăriei şi pardoseala holurilor apartamentului meu. Încă sînt aşa, cu dungi albastre-galbene partea în ulei a pereţilor bucătăriei, cu gresie galbenă şi plintă albastră pardoseala. Zugravul care a vopsit în bucătărie şi-a făcut cîteva cruci înainte să se apuce de lucru dar pînă la urmă nu mai era atît de convins că e cea mai naşpa idee posibilă (cam aşa s-a întîmplat şi cu dungile alb-bleu sau cu podeaua băiţuită alb-lemn-mîncat-de-mare şi dată cu lac mat a dormitorului de la casă, spaima zugravilor şi a parchetarului!).
Acum nu mă mai atrage galbenul iar zilele astea mă minunez şi eu de cît de pătată de această culoare îmi este grădina, cu forsithiile şi narcisele înflorite. Cu toate acestea, nu mă pot abţine să nu ies cu Pixie la vînătoare de clişee, mai ales cînd contrastul între galbenul proaspăt şi cerul înnorat dar totuşi albastru este atît de mare. În liniştea dinaintea ploii şi a întunericului, în lumina gălbuie, doar perechea fericită de mierle mai zburătăcea şi triluia veselă prin grădină. Nu sînt mierle dar astăzi am descoperit melodia asta şi v-o recomand şi vouă (nu are codul de încorporat disponibil aşa că dacă vreţi să o ascultaţi aveţi link). Noapte bună!

Comentarii

  1. Galben cu albastru= steagul suedez si culorile echipamentului clubului unde joaca ai mei pici fotbal. :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu m-am gîndit la steag sau la culorile unui club dar mă bucură coincidenţa. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena