Azi am plătit cu poezie...

... pentru că este Ziua Internaţională a Poeziei iar cei de la Julius Meinl România desfăşoară în cafenelele partenere campania Plăteşte cu Poezie! Frumos, nu?! Au avut parte şi de o zi superbă. Îmi propusesem la începutul săptămînii să plătesc cu versuri, astăzi eram suficient de aeriană cît să uit de asta dar am avut norocul întîlnirii întîmplătoare cu un prieten. Aşa că am savurat o cafea bună şi am stat ca şopîrla la soare!
Mai mult decît cafeaua băută, m-am bucurat de scrisul poeziei pe şerveţel, deşi versurile respective nu au fost spontane (le scrisesem acum aproape 20 de ani), mi-au adus aminte de alte încercări lirice, brainstormuite pe şerveţele la ore tîrzii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena