Aștept să înflorească glicina

Cu ceva vreme în urmă am descoperit blogul Adelei Pârvu, integral dedicat amenajărilor casei și grădinii. De atunci îl vizitez sistematic iar săptămîna aceasta m-am bucurat să descopăr un întreg articol dedicat îngrijirii glicinei. Mi-am dorit mult să am așa ceva în grădină, am reușit lucrul ăsta mulțumită lui Gianfranco, de ani buni mă bucură cu florile ei parfumate. În ciuda traumelor suferite! Anul acesta prevăd mai multe decît de obicei, posibil și datorită tăierii temeinice de acum două sau trei săptămîni, ramurile din seră sînt pline de boboci. Deși acum seamănă cu niște ”mîțișori”, nu peste multă vreme vor fi ciorchini lungi și mov. Promit să vi-i arăt și atunci!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena