Et tu danses avec lui...

Habar n-am cum am ajuns să visez melodia asta vineri spre sîmbătă, nu am mai ascultat-o de multă vreme. Sigur, îmi place foarte mult, este înregistrată pe una dintre zecile de casete audio rămase de la tatăl meu, îmi aduc aminte că o ascultam frecvent în copilărie. Oricum, m-am trezit cu o stare de bine, probabil și pentru faptul că narcisista din mine a primit atenție în vis. Se făcea că eram în Piața Mare a Sibiului, într-o combinație din aceea posibilă doar în spațiul oniric, piața era și super-market iar pe mine mă apucase fredonatul, destul de tare al acestei melodii. Una dintre vînzătoare m-a auzit, cred că i-a plăcut pentru că a cuplat un sistem de microfoane și mă puteam auzi în tot magazinul aka piața. Regretul meu este mutilarea gravă a limbii franceze. Bănuiala mea este că subconștientul meu a făcut conexiunile cu spectacolul de karaoke în aer liber, din Piața Mică, la care am participat acum trei ani (am găsit și clip video de atunci, unde apar cîntînd Supergirl).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena