***

M-a sunat încă adormită, cu vocea tremurînd. M-am speriat că s-a întîmplat ceva grav. Dar nu, mă visase ”că mă dădeam cu parapanta” și s-a trezit speriată că am pățit ceva rău. Mai tîrziu a completat că ”transmiteam live poze din aer”. My Honey! S-a liniștit că sînt bine și sigur s-a pus să doarmă la loc, ”ca elefantul...”, cum îi spun eu.
E bine să ai prieteni care să își facă griji pentru tine, chiar și pentru un vis urît! Citat din mine, de acum ani de zile: ”Bărbații din viața ta vin și pleacă, prietenii rămîn!” (valabil și pentru varianta feminină) 
Vă scriu doar ca să vă spun că mă simt binecuvîntată să îi am lîngă mine pe ei, prietenii mei de suflet! Și că îi iubesc, de aproape sau de la mii de kilometri distanță!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena