OlteniaLand - Tarta cu praz

După cum zicea iubilubi, olteanca din mine nu se dezminte așa că atunci cînd am văzut pe net rețeta asta de tartă cu praz, n-am rezistat tentației de a o încerca. Nu stau să o mai scriu aici, puteți accesa linkul. Corespunde și preferinței mele pentru mîncăruri rapide.
Zicea ceva acolo de aluat nisipos, habar n-am cum e ăla, am aproximat cantitățile de acolo, pe motiv de lipsă cîntar de bucătărie, am zis că două pahare de făină corespund celor 200 de grame, n-am mai pus lapte, nu mi s-a părut necesar. Nici făcăleț nu am, noroc că nu-mi lipsesc sticlele goale de bere! :)
După cum se vede, m-a cam apucat excesul de zel și am întins aluatul mai mult decît tava dar am rezolvat la sfîrșit, l-am adunat pe margini. 
Prazul părea insuficient așa că am mai călit o tură în timp ce Radu a făcut amestecul de ouă, smîntînă și cașcaval.
Poze de jucat cu Pixie:
 Rezultatul final, pe farfuria la kil:

Foarte bună, pe cuvînt de cercetaș!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena