Shopping-mania, post plictisitor de pseudo-fashion

Cred că nu mai trebuia făcută precizarea ”Acesta nu este un blog de fashion”! Cu toate acestea, autoarea lui, aka eu, femeie fiind, lovită de curînd de febra cumpărăturilor online, ține cumva să bată toba cu asta. Într-atît încît mi-am dat silința să vă arăt ce mi-am cumpărat (n-a fost chiar ușor, cu print screen-uri și decupat, colat în Picasa). Mai sus vedeți rezultatul incomplet, lipsesc fotografiile a două perechi de colanți, mi s-a părut redundant să pun poze cu craci colorați diferit, o pereche de ochelari de soare, pentru că n-am mai găsit poza pe site și o pereche de cizme care încă nu mi-au fost livrate. În cea mai mare parte transportul a fost gratuit fie pentru că furnizorul era din Sibiu (kurtmann.ro, brandcircus.ro), fie pentru că era zi cu promoție la transport sau am făcut listă comună cu colegele de birou pentru a atinge minimul pentru transport gratuit (miniprix.ro).
Acum să facem niște calcule, de la stînga la dreapta, de sus în jos, nu sînt achiziționate neapărat în ordinea asta și în consecință au avut un procent mai mic sau mai mare de reducere, în funcție de momentul lansării comenzii:
- Tricou Stradivarius Casper Light Beige - 34,90 lei - kurtmann.ro
- Tricou Pull and Bear Jolie Blue - 29,90 lei - kurtmann.ro
- Maieu Stradivarius Niche Blue - 7,45 lei - kurtmann.ro
- Curea Bershka Serene Turquoise - 7,96 lei - kurtmann.ro
- Pelerină de ploaie cu glugă - 34,3 lei - miniprix.ro
- Maieu Bershka Steet Pink - 24,90 lei - kurtmann.ro
- Ochelari de soare Bershka ramă portocalie - aproximativ 7 lei - miniprix.ro
- Ochelari de soare Bershka ramă verde - aproximativ 7 lei - miniprix.ro
- Maieu Stradivarius Niche Dark Turquoise - 7,45 lei - kurtmann.ro
- Mănuși Stradivarius Dante Grey - 9,95 lei - kurtmann.ro
- Salopetă Bershka Lisboa Orange - 44,90 lei - kurtmann.ro
- Brățară verde - aproximativ 3 lei - miniprix.ro
- Colanți Stradivarius Freddy Dark Brown - 4,98 lei - kurtmann.ro
- Colanți Stradivarius Kassel Dark Green - 9,96 lei - kurtmann.ro
- Colanți Stradivarius Manilla Red - 14,94 lei - kurtmann.ro
- Helancă Bershka Harley White - 8,97 lei - kurtmann.ro
- Ochelari de soare Mango Altox Black - 9,96 lei - kurtmann.ro
- Cizme de cauciuc Segue - 19,99 lei - brandcircus.ro
- Cizme din piele Red Hot - 189,90 lei + transport 20 lei - elefant.ro (încă nelivrate - comanda e din 4 septembrie - mare minus pentru site).
TOTAL (bat tobe, publicul cu sufletul la gură, eu la fel... să văd cît e de grav!!!): 287,51 lei deja achitați în cele aproape trei luni de la prima comandă și încă 209,90 lei, încă în așteptare, TOTAL GENERAL: 497,41 lei, o medie de aproximativ 170 lei pe lună. E mult, e puțin? Habar n-am, aștept adevăratele fashioniste să își dea cu părerea. :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena