De-a v-ați ascunselea

Cred că mă mai plîngeam eu pe aici anul trecut despre castraveții de la mine din seră, care îmi eludează constant vigilența și ajung să crească mult prea mari, ascunți de frunze, pînă să dau eu de ei, în stadiul în care nu mai sînt buni decît pentru semințe.
Ei bine, se pare că anul acesta au dus jocul la un alt nivel: ascunsul în lădița cu ghivece! De infractorul de mai jos am dat azi, crescut aproape integral printre ghivece, nu știu cum l-am văzut și acum. M-am chinuit ceva să îl extrag de acolo, ușor șifonat. Pun pariu că va fi deja cu sîmburii mari... :(
În rest, pot să vă spun că am constatat cu mare bucurie că am prima roșie care începe să-și merite numele. Începusem să mă consolez că voi avea doar gogonele anul acesta, din multe soiuri, lunguiețe, rotunde, cherry... că doar nu degeaba am pus răsad amestecat primit cadou de la Stația de epurare! Deabia aștept prima salată de roșii din producția proprie, pînă acum vedetele au fost castraveții proaspeți!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena