Classics for Pleasure - la ce mi-a rămas inima...

Anul acesta am reușit să fiu acolo în două dintre serile festivalului de operă și operetă din Sibiu. Chiar dacă atenția mea nu a fost exclusivă pentru ceea ce se întîmpla pe scenă, pe motiv de prieteni, copii și altele, din cele cîteva voci pe care le-am auzit pe scenă în prima seară, la spectacolul Voices of Romances, mi-a rămas în minte cea a unei tinere olandeze, îmi pare rău că nu i-am reținut numele, o vedeți mai jos. Și-a ales o bucată din Samson și Dalila: ”Mon coeur s'ouvre a ta voix” și m-a cucerit. Probabil și frumusețea piesei a contat foarte mult, vă inserez aici și interpretarea Mariei Callas.

În ultima seară, duminică, am ascultat Romanian Sinfonietta Orchestra, condusă de dirijorul Horia Andreescu. Mi-a plăcut tare concertul pentru vioară și orchestră de Mendelssohn, avînd-o ca solistă pe Ioana Cristina Goicea, nu e de mirare că a fost aplaudată îndelung. Ce mi-a mai bucurat ochii au fost rochiile extrem de viu colorate ale tinerelor muziciene, atît de diferite de sobrietatea relativ monocoloră cu care am fost obișnuiți la concertele Filarmonicii. Deja aștept cu interes proxima ediție.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena