Videoclipuri în care apar actori - leapșa cinefilă

Cu ceva (mai multă) vreme în urmă am primit o leapșă de la raftul cu FILME, anume să dau exemple de videoclipuri în care apar actori (normal că v-ați dat seama din titlu, dar am simțit nevoia să mă repet). Sper să vă placă selecția mea, este una sumară, am inclus și clipurile respective:

1. Halle Berry în Behind Blue Eyes (Limp Bizkit):



2. Robert Downey Jr. în I Want Love (Elton John):



3. Angelina Jolie în Anybody Seen My Baby (Rolling Stones):



4 și 5. Hugh Laurie (Dr. House) și John Malkovich, primul aproape de nerecunoscut în Walking on Broken Glass (Annie Lennox):



P.S. Dau leapșa mai departe oricui i se pare tentantă ideea! 

Comentarii

  1. Hm, mă oftic că am uitat tocmai una dintre melodiile mele preferate din momentul lansării ei :P - Behind Blue Eyes

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te oftica, am trișat! :) Am folosit ca sursă de inspirație pagina asta: http://rateyourmusic.com/list/blackcelebration86/actors_and_actresses_in_music_videos

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena