Filme în care se fumează. Leapșa cinefilă

Mie îmi plac lepșele pe bloguri și mă bucur cînd mi se pasează cîte una, chiar dacă nu reușesc să îi dau curs imediat. Rămîi treaz/Raftul cu filme mi-a trimis provocarea de a face o listă (aleg să fie destul de scurtă) cu filme în care se fumează (îmi pare rău că nu mi-a trimis-o și pe cea cu filmele în care se citește, poate mi-o însușesc singură). Cu siguranță sînt multe filme cu rotocoale de fum, am ales doar cîteva, în principiu am mers pe căutarea ilustrării foto și am selectat filme văzute de mine despre care pot spune și că mi-au plăcut: 


1. De departe filmul meu favorit din cele 5 pe care le voi menționa: The Hours! Probabil că rolul Virginiei Woolf este cel mai bun în care am văzut-o pe Nicole Kidman.

2. O scenă memorabilă pentru multă lume, nu doar pentru bărbați: interogatoriul lui Catherine Tramell, personajul din Basic Instinct interpretat de Sharon Stone. Dincolo de încrucișatul și descrucișatul picioarelor, eroina ține în mînă... ghiciți ce?!

3. Aparent fragila și totuși atît de puternica Alice (Natalie Portman) din Closer, sfidătoare cu țigarea în mînă. 



4. La fel de ciufulită ca și personajul Cruella Deville din desenul animat ce a inspirat filmul, Glenn Close în 101 Dalmațieni, film pentru copii, cu țigarea în mînă, ce putem face, nimeni nu e perfect!

5. În final, nu am găsit o fotografie din această scenă din Definitely Maybe dar am găsit întreaga scenă, o lecție despre ce inhalați cei care fumați:


Fiind rîndul meu să pasez leapșa, o trimit către Miju și Honey, amîndoi mai știutori într-ale tutunului și pasionați și de filme!

Comentarii

  1. merci :)
    tare feminin, sa zic asa, modul in care iti amintesti de scenele cu tigareta din filme(in nici un caz n-as fi pomenit-o pe sharon stone pentru fumat in scena respectiva, eventual pus playerul pe back and forth... etc.)
    multumesc de imaginea Cruellei, chiar mi-a scapat, si e o imagine emblematica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miju, dacă mă uit mai bine la imaginile de sus s-ar părea că îmi amintesc chiar masculin de scenele respective, am ales 90% femei (10% îi revin lui Ryan Reynolds).
      Apropos de imaginea Cruellei, acum mă gîndesc că ar fi fost mișto de pus chiar poza cu personajul din desenul animat.

      Ștergere
    2. mdap, o lady
      http://3.bp.blogspot.com/-85MdqvHqQ0s/UA1yJb3b3dI/AAAAAAAACTQ/XY8v5RVdKfI/s1600/cruella.png
      alegerile/amintirile tale sunt tare faine, dar le zic feminine pentru ca:
      the hours e un film mai pentru fete(asa am ramas cu impresia dupa ce l-am vazut)
      sharon stone in basic instinct, ma repet, dar baietii[io] si-o amintesc pentru altceva ;)
      pe natalie portman o sa ti-o arat in curand fumand asa cum mi-o amintesc eu

      eu unul ma bucur tare de diferente ;)

      Ștergere
    3. M-ai făcut curioasă cu Natalie Portman...

      Ștergere
  2. Sunt convinsa ca pe Liam Neeson in rolul lui Oskar Schindler l-ai omis pentru ca vroiai sa pastrezi lista scurta
    http://media.roportal.ro/upload/Image/actori/liam-neeson-lista-lui-schindler.jpg

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monika, după cum îi spuneam și lui Miju, m-au atras din nebănuite motive, rolurile feminine și fumătoare pe deasupra! :)

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hopa !!! Ce surpriză plăcută ! M-ai surprins cu alegerile tale.

    Dacă te legi de formalităţi atunci o să te numesc expres în leapşa cu filmele în care se citeşte. Şi ca să nu fi singură, o să îl numesc şi pe Miju dacă spui că îi plac filmele :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că am reușit să te surprind. Voi încerca să mă achit cît mai curînd și de leapșa cu cărțile! :)

      Ștergere
  5. Sau pe Paul Newman in Dulcea pasare a tineretii... (sa mai adaug ca era si la bustul gol?)
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_lof2hrlprO1qzzdkfo1_500.png
    Sau pe Alain Delon?
    Miju, iti place lista mea masculina?

    RăspundețiȘtergere
  6. daaa, ma simt brusc invadat de lista ta, Moni!
    e clar, fetele-s de pe alta planeta, pur si simplu amintirile voastre sunt pe alt raft :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un raft cu mult praf, cu paianjeni si cu o tigara uitata intr-un colt?

      Ștergere
    2. daca ar fi raftul ala si l-as descoperi din greseala, cred c-as aprinde tigareta aia uitata

      nu. e ala la care ne trimiteti cu multe detalii colorate si ori nu-l vedem, cautand verdele care nu-i turquoise, ori ne enervam ca sta un striper pe el
      ps: ma refer doar la exceptii, da? :D

      Ștergere
  7. Poti sa treci pe lista si Pozitia copilului. Se fumeaza mult si merita vazut.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena