Doar mîncare!

În caz că mai aveați ceva dileme, vi le risipesc acum: îmi place să mănînc! Mult! Bine! (Prin bine înțeleg că îmi trebuie neapărat salată lîngă mîncare ca să fie totul perfect.)
Astăzi am mîncat singură-singurică toată salata din imagine, cu cartofi prăjiți și ficăței la tigaie. Ca să mă laud, mi-au ieșit exact cum îmi plac, moi și mediu prăjiți, cartofii au fost cam rumeni dar buni. Nu e nimic complicat aici dar, minunea prînzului a fost salata: salată verde, rucola (cred că de cînd lucrează Radu la Lidl în Turnișor, este foarte proaspătă și bună), ridichi, ceapă verde, usturoi, sare, zeamă de lămîie și ulei de măsline! Încă nu am început să consum verdețuri din ograda proprie dar cît de curînd se va întîmpla și asta, am văzut că a dat spanacul și ceva ceapă și usturoi verde din cele puse anul trecut. Mă bucur de soarele de afară, sper ca noaptea să nu fie la fel de geroasă.
Un sfîrșit de săptămînă cît mai frumos, tuturor!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena