Avioane

Se întîmplă rar, dar cîteodată nu mă pot abţine să postez aici lucruri care mi se par prea amuzante pentru a le ţine doar pentru mine. Ştiu, nu există conţinut original, puteţi căuta şi pe net după bancuri sau alte alea dar, fiind sîmbătă, poate sînteţi dispuşi să fiţi mai îngăduitori. Măcar fotografia îmi aparţine, printre primele făcute cu Pixie. Săptămîna asta am găsit într-o Tribuna de Weekend o listă cu probleme întîlnite pe aeronave şi soluţiile lor. Cică întrebările piloţilor şi răspunsurile inginerilor aparţin celor de la liniile aeriene Qantas din Australia.
P: Cauciucul principal de pe stînga aproape că trebuie schimbat.
S. Aproape schimbat cauciucul principal de pe stînga.

P: Zborul ok, doar "aterizarea automată" cam dură.
S: "Aterizarea automată" nu este instalată pe acest avion.

P: Joacă ceva la bord.
S: Strîns ceva la bord.

P: Gîze moarte pe parbriz.
S: Comandat gîze vii.

P: Semn de o scurgere la echipament aterizare dreapta.
S: Semn înlăturat.

P: Frînele de frecare blochează valvele de viteză.
S: Ăsta le e scopul.

P: Sistemul IFF inoperabil.
S: Sistemul IFF întotdeauna inoperabil dacă este OFF.

P: Suspectez crăpătură în parbriz.
S: Suspectez că ai dreptate.

P: Motor 3 lipsă.
S: Găsit motor 3 pe aripa dreaptă după ce l-am căutat puţin.

P: Avionul merge caraghios.
S: Avertizat avionul să stea drept, să zboare cum trebuie şi să ia lucrurile în serios.

P: "Radarul ţintă" bîzîie.
S: Reprogramat "radarul ţintă" să cînte cum trebuie.

P: Şoricel la bord.
S: Instalat pisică.

P: Zgomot de sub bord. Sună ca un pitic care bate ceva cu ciocanul.
S: Confiscat ciocanul de la pitic.

Comentarii

  1. Am vazut ca ai cam disparut, asa ca m-am gandit sa te fac sa reapari cu un premiu. E un Liebster Award pe care l-am primit si pe care trebuie sa-l dau mai departe; asa ca iata-te pe lista de nominalizari: http://blog.asa-si-asa.ro/2013/02/sunteti-gata-de-premiere.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe aceeasi tema:
    Conversatie intre pilot si turnul de control:
    -Zborul Delta 174 catre turnul de control!! May day! Declaram stare de urgenta, rezervoarele sunt goale!!
    -Turnul de control catre Delta 274! Comunicati-va pozitia, nu va vad pe radar!
    -Suntem in capatul pistei 2, asteptam de o juma' de ora cisterna...

    RăspundețiȘtergere
  3. Traita pe viu, in avion desaupra Sibiului (dadadada!!!), acum vreo 2 anisori.
    -Stimati pasageri, vremea e cam nashpa in Sibiu, asa ca ne mai invartim putin deasupra orasului caci nu putem ateriza...
    (pasagerii raman cu gura cascata..vremea e nashpa??? vedeam si noi ca fulgera de se zdruncina za avionu'...mie una imi clantaneau dintii-n gura si regretam amarnic ca nu am plecat cu masina!)
    Dupa cateva minute:
    -Stimati pasageri, vremea este la fel de nashpa, asa ca vom ateriza pe aeroportul din Cluj.
    Ceea ce a si facut. Era 23 si ceva noaptea. Pam-Pam!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi s-a întîmplat cu ani mulți în urmă, tot deasupra Sibiului, după multe ture în cerc, afară ceață, turbulențe, cel de lîngă mine a întrebat stewardesa unde e aeroportul?! Răspunsul acesteia: Nu știu, că și piloții îl caută!
    Așa-i că nu te-ai fi așteptat la asta?

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Nu, nu te-ai fi asteptat! Cred ca era avionul cu pilotul cu care am zburat si eu :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena