Alte ştiri pe scurt

- Se pare că Dz are o mare reticenţă la graficele meteo anunţate. Cu toate că ANM stabilise un cod galben de vijelie şi vînt puternic pînă ieri la orele 20:00, astăzi suflă de mi-a părut rău că n-aveam umbrela de Mary Poppins cu mine! Cred că şi ciorile rezidente au aceeaşi părere de rău, le priveam cum planează zburătăcite de vînt ceva de genul: Casă, casă, casă, hiu, am trecut de ea! Stîlp, stîlp, stîlp, uraaa, l-am ratat şi pe ăsta!!!
- Propun includerea în nomenclatorul denumirilor de marcă intrate în folclor pe post de produs (gen Xerox, Adidas, Rama, etc.) a articolului "cîrnaţul de vineri". Din nefericire, nu există date privind universalitatea termenului dar eu îl folosesc pentru a denumi produsul super bun pe care îl găsesc "La Ilie", magazinul sătesc de la mine de pe uliţă. Pentru că vine doar în zilele de vineri, şi-a cîştigat acest nume. Zici că e produs de contrabandă, reuşeşte constant să îmi eludeze vigilenţa şi nu-l mai găsesc, exclus să mai dau duminică sau luni peste "cîrnaţul de vineri". Atunci cînd îndrăznesc să întreb şi în alte zile despre el, sînt privită cu o milă imensă... În mod cu totul excepţional, de Crăciun, au adus un lot suplimentar, într-o zi de marţi. De atunci nu l-am mai prins, în concluzie astăzi, că am reuşit să îl am din nou în frigiderul proprietate personală, am ţinut să marchez momentul! (sursa foto)
- Cred că ar fi trebuit să am minim trei ştiri dar nu îmi vine nimic spontan, mai puţin faptul că presimt o perioadă roz... i-am dat o tentă uniformă în respectiva culoare tricoului meu alb cu Hello Kitty (e drept că acum că e uscat, e mai puţin evidentă decît pe el ud) şi am virat în roz şi culoarea tradiţionalei ciorbe de legume, că mi-a sclipit mintea să adaug şi puţină varză roşie la cantitatea impresionantă de legume aruncată în oală!

Comentarii

  1. Multumesc pt stiri, am sa o informez pe mama mea ca nu e chiar asa stralucita vreme in Ro. Ma tot abureste ca ea vrea acasa ca la noi e (prea) iarna! Hm.. Iar de o sapt e super placut, senin si soare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lilişor, soare a fost şi la noi ieri şi azi şi s-a încălzit vremea, dar bătea un vîîînt! Eu cred că mamei tale îi este doar dor de casă! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si noi am mancat azi carnati! Propun sa transformam carnatul intr-un must care sa anunte in miros de afumatura mult asteptatul week-end! Sa ma ierte cei care tin post sau si mai bine, sa ma ignore!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena