Mi-e frig!


Mi-e chiar foarte frig! Nu ştiu să îmi explic de ce termostatul conectat la centrală are doar funcţie de termometru şi ceas de cameră. Temperatura de zi e fixată la 22.2 grade, cea de noapte la 20.6. În casă sînt 18.2. Dimineţile astea erau 17 şi ceva. Am sunat la Ambient anul trecut, trebuie să mă duc cu el să îl verifice dar nu mi-am făcut timp să chem pe cineva să demonteze partea fixată pe centrală. Cunoscîndu-mă, probabil voi mai suferi de frig o perioadă, poate rezolv asta la primăvară... :) 
Între timp, e mult mai interesant să fotografiez florile de gheaţă şi să mă joc cu efectele pe care le pot da în Picasa. Aveţi şi varianta originală. Oricum, sînt atît de frumoase că parcă îmi mai trece supărarea pe iarnă!

 
 
 
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena