Dirty Dancing

Fac cum fac şi mă întorc la filmul ăsta! Probabil este singurul pe care l-am văzut de 13 - 14 ori, v-am mai povestit pe aici cum şi de ce ştiam replicile şi scenele pe de rost. Totuşi, timp de aproape douăzeci de ani nu l-am mai revăzut, am văzut scene din el, am ascultat melodiile din coloana sonoră, am mai încercat paşii de acolo şi "This is my dance space... this is yours!"... 
Ieri l-am revăzut, online, probabil pentru că am fost inspirată de Salsa Night la care am mişcat din fizic vineri seara, cred că întotdeauna cînd mă nimeresc la o chestie din asta unde există oameni care dansează foarte fain în pereche, latino, şi unde mă simt aproape outsider, îmi fuge mintea la el. Încă visez să dansez aşa!  Chiar dacă şansele ca asta să se întîmple sînt aproape nule, la stereotipiile actuale de dans. Probabil şi pentru că de curînd m-a rugat cineva să cînt She's like the wind şi n-am apucat dar este pe to do list. 
Indiferent de motive, m-am bucurat la fel ca prima dată de fiecare scenă din film, de melodii, de dansuri, sper  din tot sufletul să nu i se facă şi continuare, nu cred că din 1987 şi pînă acum filmul să îşi fi pierdut din farmec iar de cele mai multe ori, încercările de remake îţi lasă gustul amar al unei relaţii reîncălzite. 
(sursa foto, aici găsiţi şi ceva despre intenţiile de Part II)
Patrick Swayze - She's Like The Wind

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena