Dragă Moș Nicolae...

de Arin Ion Voicu

Te iubesc, Moș Nicolae,

Tu ne-aduci mereu bomboane
Dar tu ceri și tu ceva.
Nu, nu, nu, nu cer nimica!

Și dacă tu n-oi cerea,
Eu ți-aș dărui ceva!
Nu contează ce-mi aduci
Eu te-aș iubi și atunci.

Cică a avut piciul de scris poezie moșului, pentru școală. A produs ce se vede mai sus, recunosc că i-am pus semnele exclamării, niște virgule și am corectat poziția cratimei în două locuri. Pentru că e puiul meu (nu de cioară, dar al meu) mi se pare extrem de drăguță. Iar i-a pus moșului cadou pe scări, lîngă ghetuțe. N-a făcut un moș albastru, e simplu, din lut și i-a făcut și un pachețel învelit în hîrtie creponată. Acolo nu știu ce e. Așteptare plăcută și vouă, cine știe ce găsiți în cizme mîine dimineață!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena