Caught in the act

De cîteva zile ne fugărim prin grădină. Mai mult eu pe ea. Ea mai puțin pe mine. Ea doar încearcă să apuce un măr pînă apuc eu să prind un cadru cît de cît uman cu Pixie. Cînd am auzit-o în grădină am zis că mi s-au îmbătat țărcile, făcea prea urît și pentru ce mă obișnuiseră ele și părea oarecum armonizat. Azi am reușit să fac o fotografie semi-clară, era în vîrful stejarului. Stejarul meu, normal, cu aproape toate frunzele în el! Cam greu să faci clarul pe zburătoarea mîncătoare de mere. În fine, pentru că o văd de o săptămînă constant își merită titlul de GAIȚA GRĂDINII! V-am spus oare cît de urît face? Ca o jucărie/cioară/țarcă stricată! Noroc cu penele alea frumoase, albastre!

Comentarii

  1. eu inca-s tare curios daca poti sa faci din tarca un pet... ok, cu lesa mai lunga, ca zboara. s-ajungi la conversatii cu ea, spre exemplu

    foarte faina captura, daca ai aceleasi probleme in a controla focusul ca si mine pe olympus, aici ai reusit sa pui focusul pe ea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Miju, nu aș vrea-o de pet, că e drăguță așa liberă. Iar pentru conversații cu ea va trebui să mă antrenez, scoate niște sunete groaznice.
    Am ceva probleme cu focusul, mai ales la distanțe așa mari și cu multe frunze în planurile mai apropiate. Plus contre jour și altele dar am crescut compensarea expunerii.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena