Estonia - România - Croația - Italia

Dacă v-am povestit ieri despre tînărul cuplu estonian ce a dormit la mine în garaj, astăzi vin cu ceva actualizări, destul de sumare, pentru că ne-am intersectat foarte scurt. Eu am plecat de dimineață la acupunctură cînd încă nu se treziseră, trebuie să vă spun că am cam dîrdîit de frig pe bicicletă, în ciuda pantalonilor lungi și a bluzei cu mînecă lungă. Atunci cînd am revenit ei își băuseră deja cafeaua în grădină (a venit tatăl copiilor și le-a făcut) și mîncaseră niște prăji cu prune fără prune (că aveam rămasă doar din partea lui Arin), cu prune scuturate pe jos în schimb. 
Interogatoriul meu cu ei a fost destul de sumar pentru că se pregăteau să plece deja atunci cînd m-am întors, i-a dus Adi pînă la un loc de făcut autostopul, destinația din România fiind Arad. Au plecat în 26 iulie din Estonia, fac în medie 500 - 600 de km pe zi (pot face și 900 dacă insistă), își mai instalează cortul pe zona verde din benzinării, au petrecut cîteva zile la un amic din Botoșani, o zi în Chișinău, o zi la Constanța. Ziceau că demult n-au mai dormit așa bine ca în garajul meu! :) Vor să ajungă în Croația, poate în Slovenia, apoi în Italia. Nu au condiționări majore, mai puțin un avion pe care trebuie să îl ia în nouă zile din Milano.
Mama din mine nu s-a putut abține să îi întrebe ce zic părinții lor despre asta. Ea a fost drăguță, făcuse aceeași figură și anul trecut, chiar dacă părinții nu au fost foarte încîntați au progresat de atunci, în sensul că "tata nu mă mai sună în fiecare zi"... Ueeeiii, ce mă așteaptă!
Le-am dat niște castraveți din recolta proprie, să aibă pe drum, chiar nu știam ce să le dau așa rapid, cred că le-au plăcut, au început să mănînce pe loc dintr-unul, îmi pare rău că n-am apucat să le fac ceva mai consistent la micul dejun. Și, mare dezamăgire... n-am apucat să le fac poze!!! Asta este, sper să ajungă cu bine la destinație.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena