Emeric Imre și Ilie de la sculărie


N-am apucat să vă spun că am fost și la concertul Emeric Imre din ArtFest. A fost tare frumos mai puțin partea cu frigul, să ne aducă aminte că vara s-a cam dus. Poza de mai jos este din prima seară de Festival, atunci era mai cald. Să vă zic doar că am descoperit cu plăcere că Emeric Imre are, pe lîngă piesele de coracon, să le zicem așa, și piese de un super umor. Pentru că nu am găsit una dintre cele cîntate, al cărei refren suna ceva de genul: Și mi-ai făcut numai belele/fata din crîșmă de manele, am găsit una și mai și, ascultați-o, să vedeți ce renumit e Ilie de la sculărie! :))

Emeric Imre - Balada lui Ilie de la scularie

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena