Bibi merge la Zoo

Dacă mai țineți minte, acum ceva vreme pomeneam eu pe aici despre o mică țestoasă, făcută nouă cadou de către Robert. După aproape doi ani la noi am decis că ar fi mai bine îngrijită într-un cadru organizat, alături de alte broscuțe. Asta după ce am vizitat acum vreo trei săptămîni grădina zoologică de la noi și am aflat că medic veterinar acolo este o cunoștință de-a mea și am văzut și spațiul destinat broaștelor țestoase (mai mari decît a noastră). Mi-a venit ideea să îi propun să o adopte și pe Bibi. 
Alex a fost de acord așa că de astăzi, Bibi s-a mutat cu acvariu și instalație de încălzit cu tot, în biroul lui. Coleg de încăpere, nu și de acvariu, are un pui de boa! Va sta deocamdată acolo, pînă se face mai mare și va fi mutată cu celelalte. Cu ocazia asta am aflat că Bibi este de fapt un el. Sînt convinsă că îi va merge bine, sper să o/îl mai putem recunoaște cînd va fi mai mare. Cu ocazia plecării, am organizat o mini-ședință foto. N-am remarcat nici un semn particular pe care să îl pot căuta mai încolo dar le vom avea amintire. Bye, Bye, Bibi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena