Pe lîngă Turul Ciclist al Sibiului

Am vrut să particip la Tura Sponsorilor Turului Ciclist și anul trecut. Atunci nu s-a putut dar anul ăsta Apă Canal a avut echipă participantă și m-am bucurat că m-au chemat și pe mine. Traseul era unul cunoscut, Sibiu - Cisnădioara - Cisnădie - Sibiu.
Nu m-am pregătit în mod deosebit, ieri am fost plecată la București, recunosc că nici nu mi-am văzut bicicleta la față vreo două zile. La 8 și un sfert trebuia să mă întîlnesc cu restul echipei în parcarea de la stadion. Normal că eram pe ultima sută, la 8 fără 5 am luat-o pe Cora și... surpriza emisiunii! aveam pană pe spate! Din seria, astea mi se întîmplă numai mie! Am încercat să umflu roata cu pompa, nimic. Am sunat-o pe Co să zic că m-a lovit sinistrul și încercam să găsesc o soluție. L-am sunat pe Cristi, pauză, dormea, l-am sunat pe Dani (de la Explorer, îl veți găsi în timpul Turului Ciclist, acordînd asistență tehnică gratuită, se pare că în Piața Mică), slavă Domnului, mi-a răspuns, adormit și neștiind inițial cu cine vorbește! Dar, m-a primit dimineața să îmi facă pana. Așa că, m-am luptat să bag bicicleta cumva în mașină, am plecat fără să mai pot închide haionul, murdară pe pantaloni și pe picioare de la lanț, am ajuns la el, am așteptat să se lipească peticul și fuga la locul de întîlnire. Schimbat rapid tricoul, pus cel cu sigle și numerele de concurs, încolonat pentru plecare. Pentru că era și Carmen acolo, am și o fotografie, eu nu l-am mai luat pe Pixie cu mine.
M-a surprins mulțimea de bicicliști de la start, 188, 19 echipe, multe dintre firme au venit cu cîte două echipe, majoritatea foarte bine pregătite. Am avut și o senzație claustrofobică să pedalez înconjurată de atîtea persoane, la Masa Critică parcă este altfel, aici ocupam sensul de mers, de la Stadion și pînă în fața intrării la Grădina Zoologică, de unde s-a dat startul.
Mi s-a părut bună organizarea, pe traseu erau multe puncte cu voluntari care indicau direcția de mers, care întindeau sticle de apă sau monitorizau participanții. 
Echipa noastră a sosit pe locul 18 (inițial au greșit și am fost clasificați pe 19), timpul celui de-al cincelea membru al echipei care ajungea la final (cred că a fost 1:15, nu mai știu secundele). Au cîștigat cei de la Continental, ei au luat și locul 3, pe echipe. Eu am făcut traseul în 1:04:54, la 16 minute de cîștigătoarea la fete și la 23 de primul timp din concurs. Astea în condițiile în care mi-a lipsit spiritul competitiv, adică nu m-am forțat. Plus că tot ce am depășit pe urcarea de la Cisnădioara, m-a depășit în coborîre, eu fiind genul cu mîinile pe amîndouă frînele la vale! Poate n-ar strica nici să îmi obișnuiesc picioarele să meargă și cu foaia intermediară măcar (eu merg constant cu 3 cu 8, m-a virusat cineva). Normal că n-am fost ocolită nici de întîlniri cu patrupedele mele "favorite", cîinii! Pe primul l-am agățat preferențial, adică stătea cuminte în iarbă cînd au trecut cei din fața mea, mi-o fi simțit frica și s-a deranjat să sară la mine. Al doilea care a sărit la mine, scoțîndu-mă aproape de axul drumului, măcar sărise și la cei din față!
Una peste alta, foarte fain că am putut participa! Cred că vom merge și în 3 iulie să biciclim în seara în care vor fi prezentate echipele înscrise la Turul Ciclist. Nu uitați mîine de SkirtBike, sper să ne lase vremea în pace să ne etalăm ținutele!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena