Guzaarish

Cînd mi-a recomandat Carmen filmul ăsta (adică cel din titlul postării), FITS începuse doar de două zile, nici gînd să apuc să mă uit la el. Am reușit ieri seară, de fapt s-a terminat destul de tîrziu, pentru că ține mai mult de două ore. Spre deosebire de celelalte filme indiene pe care le-am mai văzut acesta are puține dansuri sincron (de fapt, a fost doar unul, păcat, pentru că Aishwarya Ray Bachchan, pe lîngă frumusețea deosebită, dansează foarte frumos), fiind în general o dramă, se limitează la melodiile din coloana sonoră. Povestea este relativ simplă: Ethan Mascarenhas (Hrithik Roshan), magician de mare succes ajunge tetraplegic ca urmare a unui sabotaj pe scenă, după 14 ani de luptă cu sine și de voință de a continua să trăiască în ciuda acestui fapt, acum se hotărăște să ceară statului indian dreptul de a muri eutanasiat. Motiv pentru nenumărate dispute etice, morale și filozofice, ca să nu mai vorbim despre semnele de întrebare asupra iubirii, dintre mamă și fiul ei, dintre femeie și bărbat (iubiți sau prieteni), cît de mult trebuie să îl iubești pe celălalt pentru a-l ajuta să moară, atunci cînd viața este o suferință continuă?       
  

 
Mie mi s-a părut frumos și emoționant, îți vine să iei acasă protagoniștii, iar filmările sînt superbe (am făcut captură de ecran cu cîteva imagini de la malul mării, ultima dintre ele fiind iluzia lui Ethan, că poate merge din nou). Vi-l recomand, se vede foarte bine pe cinemaxx.ro, aveți link mai sus.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena