Sibiu Challenge

Chiar nu mai țin minte anul în care Sibiul a participat pentru prima oară la Challenge Day, știu că am fost și atunci și, de fiecare dată cînd am mai avut ocazia. Despre ziua din 2010 am scris aici. Și atunci am jucat tot tenis de masă. Un fel de a spune, tenis de masă, că putea fi orice: ping-pong sau badminton sau ce am făcut eu pe acolo, indiferent ce a fost, m-am simțit foarte bine. Azi, plecată fiind în oraș cu Cora și cu treabă s-a nimerit să trec pe lîngă parc. Sinceră să fiu uitasem că este astăzi Sibiu Challenge, o provocare la mișcare, adresată sibienilor. Am trecut pe lîngă și mi-am propus să mă întorc, după ce rezolvam ce aveam. Zis și făcut, destul de în fugă, m-am înregistrat, m-am înfipt cu tupeu lîngă niște oameni care deja jucau și i-am rugat să mă lase și pe mine. Între timp, l-am rugat pe tînărul pe care l-am deranjat pentru a-i lua locul să îmi facă poze, se pare că a luat totul foarte în serios, o adevărată Pixie-photo-session! În timp ce jucam, a început să cînte Anya, atmosfera era foarte faină, mi-a părut rău că n-am putut sta mai mult. N-am putut pleca fără să încerc și ceva pe tatami (parcă așa se numea spațiul de desfășurare a artelor marțiale). Nu m-au lăsat să dau în chestiile alea mari, gonflabile, că n-aveam sub 14 ani, dar mi-a ținut nenea din imagine un fel de scut în care să dau cu pumnii. :) Cică face bine pentru descărcarea nervilor. :) Pe motiv de rochiță m-am abținut să dau și cu picioarele.
Dacă treceți pe lîngă parcul Subarini, în dreptul stadionului, mergeți să faceți puțină mișcare! Eu încă visez la panoul de cățărare pe care îl aveau acolo...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena