La Mulţi Ani, Bărbaţi!

Ca o femeie responsabilă ce mă aflu, astăzi am făcut urări bărbaţilor cunoscuţi sau necunoscuţi. Că o fi doar ziua proclamată de un producător de bere sau chiar ZIUA Bărbatului e încă discutabil dar na, şi ei e ai noştri, merită recunoaştere!
Am urat La Mulţi Ani inclusiv unui nene blogger pe a cărui pagină am ajuns cu ocazia unui concurs (dacă nu mă înşel, sponsorizat tot de un producător de bere, că tot vorbeam zilele trecute de legătura indestructibilă formată între...) de dat cu părerea care ar fi cel mai sexy blogger dintre cei nominalizaţi. Eu am primit link de la Tudor, candidat şi el, am zis să fiu corectă şi am deschis blogurile participanţilor, m-am uitat la pozele de profil, am citit şi cum scriu şi am ales personajul care mi s-a părut mie cel mai. Tentaţia a fost mare să aleg Andy Moisescu dar asta pentru că îmi place mult emisiunea lui, pe el ca bărbat îl văd doar simpatic! Ce a fost mişto e că atunci cînd am votat pe pagina de faţăcarte, am dat click aiurea şi am votat pe altcineva. Ştiu, cîteodată sînt mai blondă!
După această paranteză mai lungă decît rîndurile cu subiectul anunţat în titlu, mă retrag, încă o dată: alea, alea şi tot ce îmi doresc şi mie! Şi... uşurel pe tocuri! Că sîntem suficiente care stăm să ne rupem gîturile! (sursa foto)

Comentarii

  1. am vazut ca mi-ai urat la multi ani ieri. ms, dar nu consider ca mi-a fost ziua. a fost doar o zi obisnuita iar sarbatoarea a fost inventata de un producator de bere in scopuri pur comerciale. de ce nu a ales o zi de iarna ? simplu. atunci nu se consuma bere ci tuica fiarta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă vrei, îţi spun La Mulţi Ani şi într-o zi de iarnă! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena