Huet.Urban

Deşi zilele astea erau programate tot felul de evenimente în Piaţa Huet, noi n-am ajuns decît astăzi, respectiv eu şi Arin, pe Radu l-am lăsat acasă, să înveţe pentru teza la română de mîine. Ulterior am ajuns la concluzia că n-am rezolvat nimic aşa, cred că a învăţat mai mult în cele trei sferturi de oră cît a făcut cu mine analiză gramaticală pe text decît în cele trei ore de "studiu individual". M-am uitat şi peste manualul lui, e aiuritor, noroc că am avut profesori buni şi mai ştiu ceva gramatică!
Revenind la ce se întîmpla în piaţa respectivă, noi am prins cîteva dansuri săseşti şi finalul concertului Renegades, m-am bucurat să o revăd pe Maria cîntînd! Arin i-a prins pe Doru şi Andreea care au devenit kid-sitter-i instant şi au mers cu metafizicul la Muzeul de Istorie, de unde au ieşit încîntaţi, după aproape două ore, eu am zis pas, am preferat să dau o tură pe la tarabele din piaţă plus să mă bucur de soare pe o terasă. Programul serii suna foarte bine, cu vreo trei concerte plus proiecţii pe clădiri, şi la ăsta am zis pas, pe motiv de grădinărit frenetic. Poate data viitoare!

Comentarii

  1. Gradinarit frenetic, azi?
    aaa, da; m-am uitat pe prognoza meteo, more ploi to come!
    [eu n-am ajuns din cauza de pescuit ecologic, adica n-am prins nimic, prohibitia n-a fost sparta]

    RăspundețiȘtergere
  2. Teoretic... am ieşit să ud în seră. Apoi am zis că ar trebui folosit ferăstrăul, tăiate nişte mai multe crengi, scoase nişte buruieni, am mai intrat în casă după aproape trei ore! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe, cate nu faci dupa niste :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena