Ferma animalelor - 3

E multă vreme de cînd v-am povestit prima dată despre animalele Corinei. Sau de cînd a făcut-o chiar ea, invitată pe blogul meu.
Personajele din poveste se schimbă sau nu, ideea este că mi s-au părut atît de drăguţe copitatele ei, aşa cum apăreau în poza de pe faţăcarte, încît am simţit nevoia să vă spun şi vouă despre ele. Despre cum se plimbă poneiul Scarlet, cu ieduţa No Name în spate!
Pentru că lucrurile par mult mai savuroase povestite de Corina, îmi permit să o citez, chiar dacă am întrebat-o dacă am voie să pun doar fotografia aici. Aşadar, dialog:
Eu: Hanz, de ce urcarăţi iedul pe ponei?
Corina: Oaaai, Hanz, din astea nu ai văzut... îs belea amîndouă! Să vezi cum stă poneiul şi sare iediţa pe el, şi nu îi iese din prima, şi stă poneiul pînă reuşeşte iediţa să se urce bine pe ea, după care pleacă amîndouă la plimbare! Aşa ceva... îs teroare!
Sper să ajung să văd şi live isprava, de ani de zile tot spun că voi ajunge la Colun, să văd şi Balta lui Iancu şi animalele de poveste...
Dacă ajungeţi voi înaintea mea, spuneţi-mi şi mie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena