De ce e bine să ai copii... nu mai ştiu care parte!

Stau şi mă minunez retroactiv cît de puţin le trebuie copiilor mei pentru a se bucura, pentru a-şi crea o jucărie nouă. Zic retroactiv pentru că pe moment, atunci cînd m-a strigat Arin să îi văd "nava spaţială", aveam altele pe cap, i-am făcut pozele şi atît. Acum mă uitam la ele şi la zîmbetul lui şi zîmbesc şi eu.
Pusese ochii pe cutia hotei Lilianei de cînd o adusese curierul, acum că era goală a fost super încîntat să o ia acasă şi cum azi nu mai ploua, a început să îşi pună proiectul în aplicare: i-a decupat un geam, celălat este desenat, prin el "se văd" Luna, Pămîntul şi Saturn. Are şi tablou de comandă, e pregătit puştiul să navigheze. Normal că sînt încîntată să vă arăt şi vouă zîmbetul lui, chiar dacă are o ditamai "buba" în cotul drept de la o căzătură în curtea şcolii.
Tot din lumea lui, dialog în seara asta:
Arin: Mama, ce e atunci cînd sînt doi copii de aceeaşi vîrstă care se plac?
Eu: Sînt prieteni, ce să fie!
Arin: Păi nuuu, aşa, ştii tu, se iubesc!
Eu: Pfff, tot prieteni înseamnă că sînt, că se înţeleg bine!
Arin: Hmmm... dar cînd cresc mari, se pot căsători!
Eu: Arin, mai e mult pînă atunci, despre ce fetiţă vorbeşti?
Arin: Ştii, Alexandra, fetiţa care mai vine la noi în curte, ne înţelegem bine...
Radu: Da, au lucruri în comun: amîndoi mă urăsc!
Eu: Ce prostii spui, cum să fie aşa?
Radu: Păi da, Alexandrei îi place să dea în mine şi Arin se bucură.
Arin: Se cheamă că eu şi Alexandra avem aşa... o RELAŢIE."
Din nou, mă gîndesc că ar fi bine să pun bani deoparte din vreme pentru fetiţele mereu în schimbare pentru care se pregăteşte Arin!
Arin cu fetiţele, Radu cu treaba: cadou de ziua mea, îşi face curăţenie în cameră, e aproape gata, bucurie maximă! :)

Comentarii

  1. Ma gandesc ca, asa o bucurie putea sa vina doar de pe traseul meu :)) Nimic mai adevarat ca asta micu e metafizic, iar cel mare foarte "fizic" :) Intre altele, La multi ani, mama copiilor mei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Modest ca întotdeauna, Dl. Voicu! Mulţumesc, tatăl copiilor mei!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena