Creative Combo - DESPRE BĂRBAŢI

Nu ştiu cum am reuşit, în ultima vreme am acumulat o grămadă de restanţe, lucruri despre care vroiam să povestesc aici şi încă n-am reuşit. Cum ar fi expediţia cu Bakuganii la Bucureşti sau ce impresie mi-a lăsat filmul lui Silviu Purcărete, Undeva la Palilula (mai am şi cîteva filme şi cărţi..., greu), sau cum arată patru adulţi şi doi copii fugărind o sticlă de Cola printr-un/pe lîngă un pîrîu :), sau cît de greu merge internetul în relaţiile FITS cu publicul.
Pînă reuşesc să mă mobilizez în vreuna din direcţiile enunţate mai sus, vă spun DESPRE BĂRBAŢI. Şi multă publicitate cu bărbaţi! Începînd de luna asta, IQads organizează Creative Combo, o serie de proiecţii tematice cu spoturi locale şi internaţionale (99%). Prima ediţie a avut loc ieri, simultan în 17 oraşe. La noi, gazda a fost Vintage Pub. Nu ştiu de ce a venit atît de puţină lume (10 - 15 plătitori de bilete), chiar mi s-a părut bine gîndit evenimentul, poate nu au făcut promovarea adecvată, mie mi-a ajuns invitaţia de pe faţăcarte pentru a mă hotărî să merg. 15 lei biletul nu mi s-a părut exagerat.
Seamănă cumva cu Noaptea Devoratorilor de Publicitate dar au comprimat lucrurile. Plus că au avut un moderator virtual: Hip Sterică, foarte mişto animat pe ecranul proiecţiei. 
Cred că atîta reclamă la bere, asigurări auto şi la antidotul pentru "transpiraţia precoce" n-am văzut în viaţa mea. Plus că berea părea singurul scop în viaţă al masculilor. Berea şi maşinile! Nu că ar fi foarte departe de adevăr!
Mi-a plăcut selecţia făcută de organizatori, am văzut clipuri originale, cu final neaşteptat sau comic, excepţiile au fost puţine, deşi erau oarecum amuzante, cred că aduceau un deserviciu mărcii. Dacă n-aş fi încercat parfumul bărbătesc Old Spice, nu aş fi fost tentată veci să o fac, după cele două reclame avîndu-l ca protagonist pe Fabio (adică nenea ăsta, la o altă vîrstă). Din alte variante am rămas cu replici în folclorul meu şi al lui Honey, m-a însoţit la eveniment.
Religioşii ar fi putut fi surprinşi de un Adam homosexual sau altul care refuză mărul în favoarea unor crănţănele, sau de cuvintele rostite de Moise: "We are fucking lost!", înainte să îi trimită Dz un GPS:


Îmi pare rău că selecţia clipurilor naţionale a inclus doar două la o marcă de bere şi reclamele sponsorilor. Parcă mi-aş fi dorit să revăd seria cu Dorel personaj principal.
Aş vrea să mai merg şi la alte ediţii, vă mai ataşez un clip care mi-a plăcut:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena