Reţetă împrumutată

Întrucît multe lucruri nu se întîmplă chiar la marea nimereală, consider că şi faptul că astăzi Tudor a ales să pună pe blog reţeta Fusion Cooking de orez cu curry de vinete, are legătură şi cu mine.
Asta pentru că, de la grătarul de ieri rămăsesem cu multe rondele de vinete, semi-gătite pentru că nu a ajuns jarul pentru toată carnea (pui, porc, cîrnaţi) şi legumele (vinete, dovlecei, ciuperci) cu care ne înarmasem eu şi prietenii mei.
Aşa că a picat numai bine reţeta cu vinete. Am urmat-o aproape ca la carte, în sensul că am tăiat ceapă roşie mărunt (probabil trebuia albă), usturoi, le-am călit în ulei de măsline, am tăiat un fel de cubuleţe feliile de vinete perpelite, le-am mai prăjit şi pe astea, am pus oregano, curry, iar oregano, iar curry, de vreo trei ori mişcarea asta că parcă nu avea chiar culoarea din fotografia de pe blog, am pus iaurt, a scăzut, am pus iar curry... :)) Nu am avut orez brun sau sălbatic, am făcut clasicul meu orez (cu bob rotund aveam, de la Scotti) şi l-am amestecat cu ce a rezultat. Şi pentru că tot vorbim de fusion, am considerat oportun să mănînc amestecul ăsta cu ceva carne şi ciupercuţe la grătar rămase tot de ieri plus mujdei din ăla bun, improvizaţia mea cu usturoi, sare, sos de soia, ulei şi smîntînă...
Nu chiar indian dar foarte bun!

Comentarii

  1. Buna,
    Vino si ia gifuri animate de Pasti foarte frumoase si fundaluri pentru blog...sunt gratis.
    Coltisor de Rai
    Animation Gifs Free
    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena