Laleuţe

Promisesem nişte imagini cu lalelele ce au supravieţuit îngheţului, primele înflorite anul ăsta. Am făcut colajul de cîteva zile dar nu am apucat să îl postez. Voi încerca pe cît posibil să mă cenzurez de la postările în care mă laud doar cu florile din grădina mea. Pentru că, de acum vor fi tot mai multe şi tentaţia tot mai mare.
Între timp, lalelele astea sînt deja istorie, acum altele sînt vedetele, vi le arăt totuşi pentru că sînt mai altfel, aşa, mici steluţe şi pentru că erau pline de albine atunci cînd am făcut fotografiile (fotografia din dreapta, sus, este de la o dată anterioară, cu ele închise). Tot ceva istorie mai jos:
Lalele - Luigi Ionescu

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena