Enjoy Adele!

Înainte de a vă mai povesti ce şi cum am mai văzut/făcut, simt nevoia să postez aici înregistrarea unui concert Adele (iTunes Festival London 2011). Am dat astăzi peste el în timp ce căutam să ascult două piese pe care le-am cîntat joi la karaoke, în Music Pub, aşa, ca să văd cît de tare le-am dat de pereţi. La Rolling in the Deep m-am autoinvitat, I Set Fire to the Rain, am cerut-o la încheierea programului, dacă tot a zis Adi Corlaciu că "îmi merge vocea" în seara aia (asta e un fel de laudă), m-am gîndit că n-ar strica! Oricum, nu le-am mai cîntat la karaoke, nu ştiu cînd voi mai repeta asta. Probabil nu se va mai repeta curînd nici micro-recitalul Michael Jackson la care ne-a provocat Adi - m-a întrebat Maddie dacă vreau să cînt Proud Mary cu ea şi am rămas împreună apoi, să thrilluim lumea! Dificilă sarcină! La Bad am abandonat, asta după ce am cîntat sau ce-oi fi făcut Billie Jean, They Don't Care About Us, Remember the Time, Thriller, de astea sînt sigură, poate au mai fost şi altele.
Paranteză închisă şi vă las cu Adele:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena