Cînd îmi vine să-mi bag picioarele în ea ecologie!

1. Cînd "iubitorii" naturii aleg să îmi ia spre reciclare placa de fier fixată cu bare de fier în cimentul din faţa porţii, ca protecţie pentru şanţul de scurgere a apei din curte.
2. Cînd trebuie să cobor din autobuz cu o staţie mai devreme pe motiv că nu mai suport conversaţiile sclipitoare şi pe un ton de se auzeau cred că şi de afară ale unor membri ale naţiunii înlocuitoare. Şi băgatul şi scosul penisului (în limbaj popular, fireşte) din 2 în 2 minute. Plus "educaţia" făcută mezinei de vreo cinci ani a familiei: "arată-i muie lui nenea!" - scuzaţi limbajul, asta n-am ştiut cum să o înlocuiesc!
3. Cînd văd cum se îngrijeşte natura să acopere gunoaiele şi să dea ramuri în cele mai neaşteptate locuri... vă daţi seama că pe aici n-a mai umblat nimeni de nu ştiu cînd? Aici fiind la geamurile demisolului clădirii poştei de pe Mitropoliei, adică în buricul tîrgului... plin de gunoaie! Nu doar acolo, şi pe stradă la fel!Link

Comentarii

  1. mai aveai un pic si dadeai in ecologia cainilor fara/cu stapan ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aia deja nu mai e ecologie şi dacă dau în discuţia aia nu prea văd soluţii viabile! :(

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-a placut punctul 2. unde biata de tine a trebuit sa citezi... citatul inteleptului care facea educatie...mortal

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai că am primit sugestie pe mess cum puteam înlocui cuvîntul respectiv: "îi spunea fetiţei să îi arate degetul cu personalitate lui nenea"! :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena