R.I.P. Sagem!

Ştiu eu pe cineva pe care această veste îl va bucura! Declar decedat irecuperabil "dinozaurul" de alături! Pe motiv că nu se mai încarcă nici de frică, ori e de vină acumulatorul, ori încărcătorul, nu ştiu sigur, cert este că nu mai funcţionează!
Sînt un pic nostalgică, era destul de prost, cu un meniu greoi, nu m-am dumirit în cei cinci ani de posesie cum se scrie altfel decît cu litere de tipar sau cum se pun semnele de punctuaţie, de diacritice nici vorbă, mesajele trimise de pe el probabil arătau a personaj agramat, dar na... mie oricum nu îmi plac telefoanele super complicate! Nu voi căuta o altă cărămidă cu care să îl înlocuiesc, am găsit un Nokia mai vechi, de la mama, roşu, funcţionează în aceeaşi reţea, aşa că acum telefoanele mele vor fi roşu negru verde, cîte unul în fiecare reţea, pe motiv de optimizare costuri...
Dacă ştiţi pe cineva căruia să îi folosească piesele, daţi de ştire! Dacă nu, voi căuta un loc unde se preluează pentru reciclare!

Comentarii

  1. daaaa...si asta nu era complicat, chiar daca in 5 ani... dar sa nu vorbim mortii de rau! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi... poate eram doar eu depăşită de situaţie! :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena