Răsfăţ cu parfum ecologic

Pentru că centrala mea funcţionează acum cît de cît normal (zic, cît de cît pentru că de duminică pînă luni a luat o pauză, i s-a stins flacăra şi adio reaprins pînă n-a venit nenea servisatorul), în sensul că am apă fierbinte cînd vreau eu, se întîmplă mai des acum să mă răsfăţ cu băi în cadă în locul duşurilor cu apă călduţă.
Şi dacă pentru faţa mea nu folosesc decît din an în Paşti crema Inositol Vegetale de la Yves Rocher plus că are Carmen grijă atunci cînd ajung la ea, măcar pentru restul corpului îmi permit să mă organizez mai elaborat.
Nu că n-aţi avea fiecare produsele voastre preferate dar mă bag şi eu în seamă să vă recomand şi altceva:
1. în apa din cadă, cîteva picături de ulei cu parfum oriental. Al meu este adus de mama din Egipt;
2. Aqua Gommage cu argilă albă, tot de la YR, eu îl aplic cu un burete din lufa, moştenire de familie, rezistă de pe vremea împuşcatului;
3. şampon cu muşeţel, YR, dă o strălucire frumoasă părului, chiar spune că este pentru reflexii aurii (şi pentru păr blond... dar îl folosesc cu încredere pe părul meu şaten, miroase nemaipomenit);
4. mască pentru păr, Le Petit Marseiliais, cu miere, am cumpărat-o anul trecut, din Grecia, şi asta miroase de îmi vine să îmi mănînc părul... :));
5. loţiune de corp Culture Bio, YR, dacă nu mă înşel, atunci cînd am comandat-o se spunea că pentru fiecare produs achiziţionat din gama asta, YR va planta un copac;
6. ulei de corp "Secretul Afroditei", de la Luthelo (mulţumesc, Loredana), deşi e pentru masaj, eu am folosit cîteva picături după loţiunea de corp;
7. un puf de Kenzo Jungle, pentru că era seară şi îmi place tare mult parfumul ăsta, zic eu că s-a potrivit tare bine cu aroma de santal din uleiul de corp.
Toate astea... la lumina lumînărilor. Vă garantez că au un efect super relaxant! Şi vă propun ca mîine, dacă tot este Ora Pămîntului, cînd vă rog eu să stingeţi lumina între orele 20:30 şi 21:30, să umpleţi cada cu apă fierbinte (asta pînă la 20:30), să aprindeţi multe, multe lumînări, să vă răsfăţaţi iar în timpul ăsta să daţi puţin înapoi şi Planetei Albastre!

Comentarii

  1. :))) stii ca in burete se aduna cei mai multi microbi? :P...vorbesc despre buretele de vase, bineinteles... :))
    daca tot adusesi vorba de produse ecologice, cica la 100g de ciocolata ar trebui sa existe, in compozitie, un fir de blana de sobolan. Iar in Frapucino, de la Starbucks, culoarea rozalie e data de nu stiu insecte pisate...
    ...deci eco :)) echooo! echooo! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. acel burrete de vase plin de bacterii de care vorbeste GG poate fi incalzit in cuptorul cu microunde vreo 2 minute ...si se rezolva

    RăspundețiȘtergere
  3. Lore, pot să îl pun şi în cuptorul-cuptor? Că din ăla cu microunde nu am. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena