Pitici reciclabili

Am tot zis că voi scrie aici despre surpriza neplăcută avută de mine acum cîteva săptămîni, atunci cînd am ajuns în cealaltă parte a oraşului, la Centrul Comercial, cu mai multe lucruri pe agendă. Dacă tot eram acolo, am intrat şi la Real pentru mici cumpărături. Fiind la raionul legume-fructe am remarcat grămada de cutii goale de carton, era un nene acolo care le strîngea. Pentru că aveam nevoie de o cutie solidă, deschisă, cu mînere (pentru a pune în ea zecile de borcane cu capac goale pe care le stochez cuminte în pivniţă pînă cînd se găsesc persoane care au nevoie de ele pentru gemuri, zacuşti, ş.a.). Am deja două dar sînt pline. Acolo erau cîteva zeci. Mă duc zîmbind politicos la nenea care le strîngea şi îl întreb frumos dacă îmi poate da şi mie o cutie. Răspuns: nu se dau, se aruncă! Cum adică se aruncă? Se aruncă... e un container undeva în spate! Aaa... le reciclaţi! Nu le reciclăm, se aruncă undeva în Dealul Dăii! NU RECICLAAAŢI??? Toate cutiile astea? Probabil a citit groaza în ochii mei că a venit ulterior cu o cutie goală la mine şi mi-a zis conspirativ: luaţi o cutie, dacă aveţi probleme să treceţi cu ea de casele de marcat, spuneţi că v-am dat-o eu şi mi-a dat un număr de interior la care să se sune să verifice.
Doar mie mi se pare aiurea că nu se reciclează tot cartonul ăla? Chiar aşa de scump o fi transportul pînă la un centru specializat de colectare? Acum tot stau să mă gîndesc ce face firma care colectează selectiv o dată la două săptămîni hîrtia şi plasticul pe care eu le adun cuminte... sper că nu le adună separat şi le aruncă în acelaşi loc cu gunoiul menajer! Va trebui să investighez, dacă e aşa, revin la bunele obiceiuri şi le duc personal la Remat sau la centrul ăla din cadrul Libertatea.

Comentarii

  1. Deci: cu ceva vreme in urma, ne intrebam despre ce face firma de slaubritate cu gunoaiele colectate selectiv... sa fie asta raspunsul? adica real nu e tocmai familia x din strada y cu 2 peturi si un brat de ziare la trimestru...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap, mi s-a părut chiar nasol că nu reciclează.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena