Old Friends Spring

N-aş vrea să mă bucur prea devreme dar chiar pare să fi venit primăvara cu totul şi cu totul! Azi, aşteptînd cu Radu în oraş să termine Arin programul de la cercul de ceramică, ne-am bucurat pentru prima oară de căldura soarelui pe terasa Old Friends. Nu aveam în program dar cum puteam rezista să stăm ca şopîrlele la soare, eu cu o cafea bună, Radu cu un suc de mere? Şi cu minunea lui de instant-translator... o jucărie cam de dimensiunea unui calculator de buzunar, achiziţionată fireşte de maică-mea (comandă prin poştă), motiv pentru Radu de a se certa cu mine că eu habar n-am că în italiană, poloneză şi germană, piaţă se spune "quadrato"!!! Ce dicţionare foloseşte chestia aia habar n-am, m-am bucurat totuşi că Radu m-a felicitat că am nimerit varianta engleză, "square", n-a putut fi nicicum de acord cu piazza că ar fi în italiană, şi nu înţelegea de ce nu ştiu poloneză. L-am asigurat că, în ciuda faptului că nu ştiu poloneză, "quadrato" ăla nu pare o traducere potrivită pentru piaţă.
Indiferent de cum vreţi să îi spuneţi, Piaţa Mică şi terasa "prietenilor vechi" rămîn locurile mele preferate de savurat cafeaua la soare, declar deschis sezonul!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena